Alle bestellingen worden verzonden met PostNL. Tijdelijk worden alle bestellingen die vóór zondag 23:59 worden geplaatst, op maandag verwerkt en verzonden. Bestellingen die na zondag 23:59 worden geplaatst, worden pas de volgende maandag verzonden. Houd er rekening mee dat de bezorging in sommige gevallen een dag langer kan duren, vooral tijdens feestdagen.
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail (indien vooruitbetaling vereist is). Controleer de gegevens goed. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
Standaard NL €2,95
Geen extra services. Vanaf een besteding van €35,00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening!
Brievenbuspakje (NL) €4,35
Dit brievenbuspakje heeft een Track & Trace-code en wordt meestal binnen één werkdag bezorgd, ook op zaterdag. Het past door de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te zijn om het in ontvangst te nemen.
Pakketpost €9,00
Pakketpost voor de EU is standaard verzekerd tot een inkoopwaarde van €500.
Niet tevreden over uw product? Of is het stuk? Dat is vervelend om te horen, wij doen daar graag iets aan! Sparklz streeft ernaar een goede service voor haar klanten, producten en verzending te bieden. Volg onderstaand stappenplan voor een soepele afhandeling.
Stap 1 | Melding.
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw aankoop kunt u een retourmelding doen. Stuur hiervoor een email met daarin de informatie over de artikelen die u wilt retourneren, de reden en het ordernummer waarop u de aankoop heeft gedaan naar [email protected]. U kunt ook hierbij het Europees Formulier voor Herroeping toevoegen, maar dat is niet verplicht.
Stap 2 | Retour sturen.
Nadat u ons gemeld heeft dat u iets wilt retourneren volgens bovenstaande stap, heeft nu nogmaals 14 dagen om de goederen daadwerkelijk retour te sturen. Stuur de aankopen in een voldoende gefrankeerde en beschermende verpakking naar het volgende adres.
Sparklz - Kralen & Edelstenen
T.a.v.: Klantenservice
Boomkampstraat 24C
1815XM ALKMAAR
Let op! De kosten en het risico van het retour verzenden van de producten komen geheel voor rekening van de consument of klant indien er sprake is van een deel annulering. U moet kunnen aantonen wanneer u de retour zending heeft verzonden, bewaar uw verzendbewijs daarom altijd goed.
Stap 3 | Uw geld terug.
Na aanmelden van het retour wordt binnen 14 dagen het orderbedrag inclusief verzendkosten terug gestort. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Heeft u vragen over verzenden of retourneren. Neem dan contact met ons op via [email protected]