Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Contact en Veel gestelde vragen

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Bestellen & Levering

    1.1 Als ik nu bestel, wanneer heb ik het dan in huis?

    Bestellingen die op maandag, woensdag en vrijdag voor 15.00 uur geplaatst en betaald worden, worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden. U heeft de bestelling dus snel in huis, meestal de volgende dag al. PostNL bezorgt brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag.

     

     

     

    1.2 Hoeveel verzendkosten worden er berekend?

    De verzendkosten binnen Nederland, bedragen €2,95. Bij bestellingen vanaf €35,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

    Benieuwd naar de verzendkosten in andere landen? Klik hier voor een overzicht.

     

     

    1.3 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    Helaas niet. Wij zijn volledig gericht op verkoop via internet. 

     
      

    1.4 Mijn bestelling is nog niet bezorgd

    Hoewel we er naar streven om uw bestelling op tijd verzenden, zijn we voor de bezorging afhankelijk van PostNL. Indien PostNL vertraging heeft (bijvoorbeeld rondom de feestdagen), kan het voorkomen dat een bestelling er langer dan een dag over doet. Wij kunnen niet verantwoordelijk gehouden worden voor een eventuele vertraging bij PostNL. 

     

    Heeft u de bestelling na vijf (werk)dagen nog niet zijn ontvangen neem dan contact met ons op via het formulier hiernaast. 

     

     

    1.5 Mijn mailadres wordt niet geaccepteerd

    Een e-mailadres mag maar één keer gebruikt worden per account. Let op dat er geen spatie achter of voor uw mailadres staat en geef een geldig mailadres op. Komt u er toch nog niet uit? Neem dan contact met ons op via het contactformulier hiernaast. 

    Retourneren & Ruilen - wij doen niet moeilijk!

    2.1 Ik ben niet tevreden over het artikel, wat nu?

    Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u niet tevreden bent met een artikel. Omdat bijvoorbeeld de maat niet goed is, de kleuren niet matchen of een andere reden. U kunt het product retour sturen of ruilen. Wilt u ruilen? Neem dan contact op met ons via het contactformulier hiernaast. 

     

    2.2 Ik wil het artikel graag terugsturen, waar moet ik rekening mee houden?

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Dit noemen ze ook wel herroepingsrecht. 

     

    Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht,  zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Sparklz geretourneerd worden. Klik hier voor het formulier 'herroepingsrecht'. 

     

    Na ontvangst (in goede staat) van de retour gestuurde producten zullen wij het verschuldigde bedrag direct aan u terugstorten, doch uiterlijk binnen 14 dagen. Indien er sprake is van een volledige annulering vergoeden wij ook de retourskosten. 

     

    2.3 Wat is het retouradres?

    U kunt uw bestelling retourneren aan:

    Sparklz
    Asterstraat 3
    1815 XP ALKMAAR

    Betalen

    3.1 Hoe kan ik betalen?

    Dat beslist u. U kunt met de volgende betaalmethodes uw bestelling afronden: 

    • iDEAL
    • Bunq
    • Bancontact / Mister Cash
    • SOFORT Banking
    • Contant bij afhalen
    • PayPal
    • Bankoverschrijving
    • Billink (Achteraf Betalen)

     

    3.2 Is het veilig online betalen?

    Voor online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding. Het webadres begint altijd met 'https://'. Dit betekend dat alle persoonlijke gegevens worden versleuteld en kunnen anderen uw informatie niet inzien. Dit geldt voor welke betaalmethode u ook kiest, u betaalt sowieso veilig. 

     

    3.3 Worden er betaalkosten in rekening gebracht?

    Nee. 

    Sparklz neemt de kosten die de betaalproviders berekenen volledig voor haar rekening. 

     

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »